TerugDownload dit volledige album (Flickr)

Joepie, de zonneklas is klaar!

Bij het uittekenen van onze nieuwe zorgvisie kwam de nood aan een vast lokaal voor zorg kleuters naar boven. Na wat brainstormen en het onderzoeken van andere mogelijkheden trok ik naar het schoolbestuur met de vraag of we een klascontainer konden aankopen. Een  financiële inspanning die heel ernstig moest overwogen worden. Groot was de vreugde van het schoolteam toen er groen licht kwam en de klascontainer kon besteld worden. We willen het schoolbestuur dan ook van harte bedanken voor deze beslissing.

Het plaatsen zelf was snel achter de rug al was het toch wel spannend toen het uitzonderlijk vervoer pech kreeg in Kruibeke. Na enkele spannende uren en heel wat koffie kwam het verlossende bericht, de container was op komst. Na enkele dagen was die dan ook al gebruikensklaar. Zou je toch gedacht hebben.

Niets was minder waar want zorgen voor de toegankelijkheid voor rolstoelen bleek geen sinecure. Maar in tijden van nood kent men zijn vrienden en toen meester Johan wat materiaal ging uitlenen bij de voorzitter van het oudercomité, Jan Foubert, kregen we Jan zelf er ook bij. Jan spendeerde samen met Johan ettelijke uren aan het bouwen van een constructie die de tijd zal trotseren. Gisteren was de beplanting een feit dus oogt het geheel nu ook prachtig. Tijd dus om de container officieel te openen. De voorzitter van het schoolbestuur mocht het lint doorknippen en zo de toegang vrij te maken.

De reacties logen er niet om. Een gezellige klas met veel licht waar de kleuters heel wat leerrijke en leuke uurtjes zullen beleven. De zonneklas is dus vanaf nu OPEN.

Vriendelijke groeten van een tevreden directeur!

Download dit volledige album (Flickr)